Bjuder på en bild på min lägenhet. Vår-mysigt! 
 
Idag har det varit en bra dag! Dagen började jag med stor frukost framför Nyhetsmorgon. Sen var det dags att göra mig i ordning och dra till skolan. Det enda negativa med dagen var nog att det var riktigt kallt. När vi var på väg till skolan visade termometern -23 grader. Inte roligt. Jag hade lektion fram till lunchen och en diskussion på eftermiddagen. Idag började vi också med en väldigt rolig uppgift. Det är nämligen att twittra och instagramma. Så idag var det dags för mitt livs första tweet! @jessikadzialo, heter jag så det är bara att följa! Jag stannade ett tag efter lektioner och fick en utvärdering/studiehandledning av min lärare. Allt gick bra! Ikväll väntas det gymmet och soffhäng med hemtentan som mitt sällskap. Jag tänkte läsa igenom frågorna och börja hitta svaren på några av frågor. Sen är det dags för Top Model! 

2 kommentarer

emma

04 Mar 2013 18:47

NIC PIC, I LIKE YOUR BLOG! ;-)

Anonym

04 Mar 2013 18:47

NICE*

Kommentera

Publiceras ej