Bjuder på en sommarbild från Allsång på skansen! 
 
Idag är en sådan där perfekt dag. Jag älskar måndagar överhuvudtaget. Och förstår inte varför människor är så negativa vad gäller måndagar. Ny vecka, nya tag eller hur? Solen skiner idag och längenheten är super varm och mysig. Nästan så vill jag ha vårkläder på mig men tyvärr måste avvakta lite. Fortfarande svinkallt ute. Men men det kommer att bli varmare snart. Lovar! Håkan Hellströms nya låt gör mig sällskap hela dagen. Den är så underbar. Det hade varit ännu bättre om jag var nykär, men tyvärr man kan inte få allt. Om ca en timme väntar ett seminarium i gruppen och sen blir det gymmet. Det var faktiskt ett bra tag sen jag gymmade så idag ska jag köra dubbelt så mycket. Sedan blir det en tur till solarium för att få lite färg och spamys hemma. Toppendag! 

Kommentera

Publiceras ej