Det är redan onsdag idag. Panik! Gårdagen gick otroligt fort. Vi hade workshop i skolan, vilket innebär att vi låtsades att vara en redaktion, fick en nyhet och en deadline och skulle vara klara med ett inslag. Jag jobbade i ett dreamteam och vi var klara först, av alla. Något att skryta om! Inslaget var inte heller den sämsta så det är pluspoäng för oss! 
 
Idag klev jag upp tidigt för att kunna ta en powerwalk sisådär på morgonkvisten. Tyvärr så snöar det alldeles för mycket så jag fick stanna hemma. Jag får väl kötta lite extra på gymmet. Idag ska vi lämna in vår hemtenta. Jag är i och för sig klar med den (redan?!) men har några funderringar kring två frågor. Så detta ska lösas snart! Vid 13-tiden kommer tjejer hit. Jag bjussar på pannkakor med lite smått och gott till! Mums! Ikväll blir det gymmet och soffhäng. Mys!

1 kommentarer

Sandra

19 Mar 2013 20:20

Alltså så himla fin! Saknar dig babe. <3

Kommentera

Publiceras ej