Dagen gick otroligt fort, likaså de andra dagarna här i Piteå. Idag hade jag och Emma planerat att ta en powerwalk på morongen innan skolan, men tyvärr så regnade det. Det får bli en annan gång. Dagen bestod av två föreläsningar (inkl. en gästföreläsning) 9 - 15. Det var faktiskt riktigt roligt att lyssna på dem och väldigt lärorikt. Efter skolan gick jag direkt hem, öppnade balkongen och satte mig i solen. Det är så fantastiskt att sitta ute just nu. Solen värmer och jag blir äntligen lite brunare. En riktigt bra avslutning på en lång skoldag. Ikväll blir det spinning. Imorgon är jag ledig och hoppas verkligen att det blir fint väder. Vi hade planerat in massa roliga saker. Nu ska jag ta en bok och läsa den i solen. Mys! Plugget får vänta tills imorgon/torsdag. 

Kommentera

Publiceras ej