Saknar lite sådant här väder. Det skulle inte skada om jag fick lägga mig i en park i Paris och sola!
 
Åh, tiden går så fort. Det känns som att jag bloggade igår men det var väldigt länge sen. Nu ska jag verkligen ta tag i bloggen. Jag börjar med några nya kategorier som mode, intredning och mat! 
 
Annars då. Praktiken är nu slut. De tre veckorna var väldigt roliga och lärorika! Nu vet jag att jag vill hålla på med journalistik/medier i framtiden. Sista månaden i Piteå innan sommarlov. Sista kursen innan jag är klar med ettan. Härlig känsla! Det känns dock inte så vårigt ännu. Det snöade här idag .. Men får väl hoppas att Piteå bjuder på lite varmare väder i helgen! Jag har även varit på IKEA i Haparanda. Där inhandlade jag utomhusmöbler och lite smått och gott. Mys! Nu ska jag städa lite hemma och läsa Sofis Mode. 

1 kommentarer

Ytterberg

02 May 2013 22:08

Härligt att se att bloggen lever babe :*

Kommentera

Publiceras ej