Favorittavlan, favoritstaden och favoritblommorna. Dessa fina rosor fick jag ta med mig från sittningen igår! 
 
Det var en riktigt rolig kväll igår! Jobbtimmarna gick så otroligt fort och vi hade mycket kul. Sittningen och gästarna var på topp. Jag och Emma skaffade lite framtidsplaner till nästa år. Då ska vi arrangera en sittning! Nu ska vi börja planera och bestämma tid. Skoj! Jag kom hem vid ett och somnade som en stock. 
När jag gick upp vid nio var det redan 10 grader på balkongen så jag kastade ut sängkläder på balkongen. Jag sover så gott i fräscha sängkläder. Idag skulle jag ha tvättat kl.7 på morgonen, men jag snoozade och började tvätta vid tio istället. Det kändes som att jag var värd dessa två sovtimmar. Nu är allt nästan klart! Snart ska jag hämta tvätten och sen åka till Rusta med tjejerna. Det blir lite söndagsshopping. På kvällen väntas gymmet! 

Kommentera

Publiceras ej