Det är soligt idag, så jag ställde fram mina blommor på balkongen. Så att de får lite sol och blommar fint! 
 
Fina lördag! Kvällen igår var lyckad trots förlusten mot Schweiz! Nästa gång vinner vi! Idag klev jag upp tidigt, en stund innan halv nio. Det har tydligen snöat inatt men när jag vaknade tittade solen fram! Efter frukosten mötte jag upp Frida, Emma och Amanda och cyklade ner till stan. Jag ville köpa några grejer men hittade inget, så typiskt! Precis efter att jag kommit hem tog jag ut sängkläder och hängde dem på balkongen. Det kommer bli så fräscht! Jag älskar verkligen min balkong, så bra! Nu hör jag att min granne dammsuger och jag märkte att jag skulle nog också behöva det. Så nu ska jag storstäda lägenheten och senare fixa mig till kvällen. Det väntas jobb på kåren. Röda-mattan-sittning och jag och Emma ska servera! Skoj! 

Kommentera

Publiceras ej